Zamieszkać, przebudować i być szczęśliwym

Wiosenne przebudzenie

Przepraszam.
Chyba od tego powinnam zacząć. Całą jesień i zimę zaniedbywałam blog. Chociaż dom wygląda coraz lepiej :) jednak o tym będzie innym razem.

Jesień, zima i początek wiosny, który bardziej przypominał zimę niż wiosnę minął nam na oczekiwaniu. Czekaliśmy na nasze trzecie maleństwo. 19 kwietnia przyszedł na świat nasz drugi synek. Ten rok będzie nam obfitował w zmiany, a dokładniej one stale się dzieją. Nasza córeczka idzie do szkoły. To jest jej wielkie marzenie. Ona już nie chce chodzić do przedszkola, wczoraj rozpłakała się, że wakacje trwają 2 miesiące i będzie musiała tyle czekać...  Starszy synek idzie do przedszkola. Nie chce już chodzić do żłobka. Wraz z rozpoczęciem okresu ogródkowego mały gospodarz kopie, sieje, sadzi, plewi i przycina pod moim czujnym okiem. Mówi, że w żłobku jest "niefajnie", bo nie można sadzić...

Przedłużająca się zima odcisnęła się piętnem na naszym ogrodzie.
Magnolia, która zakwitła w tym roku bardzo obficie, ale miała kwiaty, raptem kilka dni, Najpierw padał deszcz, potem śnieg i przyszedł mróz. Kwiaty szybko zbrązowiały i opadły. Zmarzły też hortensje, chociaż wygląda na to, że część z nich zakwitnie.

Warzywniak też późno obsiewałam, bo najpierw byłam w szpitalu, potem spędzaliśmy czas razem w domu. Ogórki siałam trzy razy. Za pierwszym razem zmarzły, za drugim razem Leo wykopał je koparką i nie dało się ich uratować, za trzecim razem częściowo wykopał je pies, więc jak powiedziała moja koleżanka chyba nie są mi pisane w tym roku. Pomidory i papryki za to kwitną pięknie. Czerwienią się truskawki, poziomek będzie też sporo.

Na rabatach kolorowo. Wspaniale zakwitły łubiny i hibiskusy. Róże też już szaleją, dobrze przycięte będą kwitły bardzo długo. Choć trzeba poświęcić im dużo uwagi ponieważ jest plaga mszyc. Zresztą mszyce obsiadają nie tylko róże. Dopadły kalinę, milin, lubczyk a nawet koperek w warzywniaku.

W planie mam zbudowanie skalniaka. Czekajcie na relację!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger. | Freepik FlatIcon